Зовнішня оптимізація сайту

Для кого це актуально? Для всіх типів сайтів в тематиках з високою конкуренцією.

Так в ряді тематик з низькою конкуренцією можна обійтися і без нарощування зовнішньої посилальної маси, але в основному зовнішня оптимізація необхідна. Чим більше якісних тематичних майданчиків посилаються на вас, тим авторитетніше ви стаєте в очах пошукових систем.

Існує безліч параметрів, за якими потрібно будувати контрольний профіль і відбирати донорів. SEO-фахівці можуть використовувати біржі постійних посилань, додавати природні посилання з форумів, Q / A-сервісів, а також безпосередньо розміщувати через вебмайстрів сайтів, які не займаються продажем посилань.

Крім того, ми завжди рекомендуємо власникам розміщувати такий контент, щоб користувачі самі посилалися на них. Це найкорисніші посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *