Формування широкої структури сайту

Для яких проектів актуальний цей етап:

  1. Інтернет магазини.
  2. Сайти сервісів і продуктів, крім деяких проектів з вузькою спрямованістю.
  3. Новинні сайти.
  4. Сайти-візитки.
  5. Дошки оголошень.
  6. Корпоративні сайти.
  7. Форуми.

Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми і показують найбільш релевантні сторінки під запити користувачів. Якщо ви введете в пошуковику «ноутбуки з підсвічуванням клавіатури», побачите на перших місцях найбільш релевантні даними запитам сторінки.

Якщо хочете побачити на цих позиціях свій проект, без формування широкої структури сайту не обійтися. Для кожної групи пошукових запитів необхідно створити та оптимізувати свою посадкову сторінку.

При цьому важливо пам’ятати, що під супернизкочастотні запити краще оптимізувати вже конкретні картки товарів, так як вони будуть лише заважати просуванню важливих сторінок, забираючи у них частину внутрішньї статичної ваги.

Супернизькочастотним вважається запит, який вводили не частіше 5 разів на місяць.

Під високочастотні запити створюються сторінки категорій, під середньо і низькочастотні – статичні сторінки фільтрів / перетинів фільтрів.

Звідки брати ідеї для створення нових посадкових сторінок?

  1. Аналіз видачі.
  2. Аналіз конкурентів.
  3. Внутрішній пошук по сайту.
  4. Аналіз товарного асортименту / спектра послуг.

Для великих магазинів з центрами видачі в різних містах, а також дощок оголошень, маркетплейсов, компаній з філіями кількість посадочних сторінок в структурі множиться на кількість міст. При цьому важливо, щоб контент таких сторінок був унікальним.

Це тривалий процес, і в великих проектах нові сторінки фільтрів для конкретних категорій створюються навіть через два роки після початку розкрутки сайту. Але все ж основний обсяг робіт з розширення структури посадочних сторінок повинен бути проведений набагато раніше – щоб швидше отримати потрібний ефект.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *