Робота з краулінговим бюджетом

Для яких проектів актуальний цей етап:

  1. Інтернет магазини.
  2. Сайти сервісів і продуктів, де є можливість відфільтрувати результати пошуку, провести їх сортування.
  3. Дошки оголошень.

Краулінговий бюджет пошукового робота – кількість сторінок, яке він може обійти за один раз на сайті.

Часто власники сайтів, прочитавши 1-2 статті по розкрутці сайтів за допомогою оптимізації фільтрів і тегів, створюють сотні сторінок непотрібних фільтрів, під які немає запитів або їх дуже мало. Більш того, не закривають для робота сторінки перетинів двох фільтрів з одного блоку (наприклад, два бренди), перетину чотирьох і більше фільтрів. Не приховують сторінки різних угруповань: за ціною, рейтингом, кількісю товарів на сторінці. Це все грубі помилки.

В результаті пошуковий робот може проіндексувати тільки частина сторінок фільтрів – і йде з сайту. Нехай ви навіть грамотно зробите все інше, саме це стане причиною непотрапляння сторінок в індекс. Більш того, статичну вагу сторінок категорій сильно знизиться.

 

Кейс: як врятувати проект і збільшити органічний трафік на 109% за 6 місяців

Відмінний кейс по роботі з фільтрами: «Як врятувати проект і збільшити органічний трафік на 109% за 6 місяців».

З краулінговим бюджетом рекомендується працювати тільки фахівцям з досвідом. Фахівці грамотно закриють для індексації «сміттєві сторінки», створені лише для зручності користувачів, залишать тільки потрібні фільтри, заборонять роботам здійснювати обхід «сміттєвих сторінок» і закриють посилання на них.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *