Організація внутрішньої перелінковки

Для яких проектів актуальний цей етап:

  • Інтернет магазини.
  • Сайти сервісів і продуктів.
  • Новинні сайти.
  • Дошки оголошень.
  • Корпоративні сайти.
  • Форуми.

Часто причиною поганого ранжирування сайту стає проблема з наповненням сторінок що просуваються статичною вагою. Про що мова?

Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелінковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без проблем потрапити на інші сторінки. В іншому випадку вони можуть не з’явитися в індексі пошукових систем.

Зазвичай така проблема виникає зі сторінками оптимізованих фільтрів – користувач може потрапити на такі сторінки, вибравши фільтр, а пошуковий робот її не бачить.

Також на етапі розкрутки сайту SEO-спеціаліст вибудовує перелінковку категорій меню за допомогою розроблених скриптів, куди додає раніше зібрані і Групові запити, переливає статичну вагу зі сторінок з низькою конкуренцією (наприклад, з карток товарів, пересічних фільтрів) на сторінки більш високого рівня вкладеності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *