Реклама в Сторіс Інстаграм

Реклама в Сторіс Інстаграм

Інструмент Сторіс в Інстаграм був узятий у Snapchat. І нехай він був просто скопійований і трохи доопрацьований, все одно функціонал користується шаленою популярністю.

А все, що добре працює, має монетизуватись, інакше навіщо робити бізнес ?! Тому Інстаграм зробив можливість запускати в них рекламу.

У цій статті ми якраз і поговоримо, що таке реклама в Сторіс Інстаграм, і як її налаштувати.

ТРОХИ ПРО РЕКЛАМУ

Що таке Сторіс в Інстаграм – тема цілої статті, яка, на щастя, у нас вже написана.

По темі:  Сторіс в Інстаграм: повна інструкція з фішками . 

Зараз же давайте говорити безпосередньо про рекламу в сторіз. 

 

Принадність цієї реклами в тому, що ті, хто дивиться Сторіс і основну новинну стрічку – різні люди.

Не в сенсі, що у них по 3 руки і 2 голови. Справа в процесі вживання і перевагах контенту. Адже Сторіс це більше щось живе і приватне, а новинна стрічка це постановочний пост.

Тому, якщо Ви зараз даєте рекламу в основній стрічці, то розмістивши рекламу в Сторіс у себе в акаунті, Ви захопите увагу частково інших людей. Тих, хто раніше міг з Вами не взаємодіяти, так як звик вивчати інший контент.

Приємною новиною для Вас буде і те, скільки коштує реклама в сторіз інстаграм.

Інструмент користується досить малою популярністю, тому дати рекламу в сторіз можна за дуже низькою ціною – клік і показ прирівнюється до самої мінімальної планки реклами в Інсті.

Корисно. Ми очікуємо появу можливості рекламуватися також в  IGTV або Інстаграм ТВ.

Підготовка до трапези

Якщо суть зрозуміла, то давайте приступати до самого налаштування реклами в Сторіс Інстаграм. Для початку Вам знадобиться: перевести аккаунт в бізнес-профіль в Інстаграм .

Далі завести бізнес-менеджер на Facebook і прив’язати до нього аккаунт Інстаграм. 

Наступним кроком для Вас стане підготовка рекламного повідомлення. Причому, це можуть бути не тільки фотографії, можна використовувати карусель і відео . Ось Вам відразу і технічні характеристики вимоги до реклами в сторіс:

  1. Фото – картинка 1080 x 1920 пікселів, співвідношення сторін [9:16]. Обмовлю відразу, Facebook вкрай не любить, коли на зображенні багато тексту (більше 20% від загальної площі). Санкції за це – підвищена вартість або зменшення охоплення;
  2. Карусель – все те ж саме, що і для фото, просто їх буде кілька. Але цікаво, що за більш, ніж півроку, такий формат реклами я бачив всього один раз;
  3. Відео – тривалість не більше 15 секунд при вертикальному співвідношенні сторін 9:16. А ось формати можуть бути різними: MP4, MOV або GIF. Ширина відео повинна бути не менше 600 пікселів при розмірі файлу не більше 4 ГБ.

Найефективніший з цих форматів – відео, але за умови, що Ваші клієнти можуть легко включити на ньому звук.

Втім, можна зробити відео і без звуку, просто жестикулюючи. Слідом за ефективністю для реклами в інстаграм stories – карусель за рахунок великої кількості картинок, а вже потім одинарне фото.

Лайфхак

Природно, що приклад налаштування рекламної кампанії я буду показувати безпосередньо на фото.

Тому ось Вам легкий лайфхак, як швидко зробити фото, щоб дати рекламу в Сторіс без спеціальних програм. Рішення досить просте – необхідно зайти безпосередньо в Сторіс в Інстаграм і створити там необхідну картинку.

А після зберегти собі в телефон через звичайну кнопку, як Ви вже здогадалися, під назвою “Зберегти”. У цього способу є два великих плюса:

  • Завдяки можливості накладення тексту, наявності емодзі і редагуванню там можна зробити досить непогане рекламне повідомлення (але пам’ятайте, що тексту повинно бути небагато);
  • Картинка відразу збереглася в необхідному форматі та розширені, і її не потрібно буде адаптувати в тому ж Фотошоп. Як то кажуть, все геніальне просто.

 

Картинка в Сторіс

Важливий момент, на який хочу звернути увагу при створенні рекламного оголошення для Сторіс: внизу буде значок, який закликає користувачів зробити ту чи іншу дію, якийсь формат кнопки.

Фішка в тому, що Вам не тільки потрібно буде залишити під нього місце, але і зробити акцент на цій дії (так конверсія буде вище).

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ

Ще раз нагадую, що всі дії необхідно робити через Facebook Manager і комп’ютер. Відповідно і рекламна картинка у Вас теж повинна бути на ньому. Але це я так, про всяк випадок.

Нагадаю. Налаштування покажу поверхнево, хоч і покроково.

Крок 1. Вибір мети

Насамперед Вам потрібно перейти за посиланням facebook.com/adsmanager/creation , де Ви потрапите в розділ вибору мети рекламної кампанії.

Вам потрібно визначитися, що для Вас важливо – щоб про Вас дізналася Ваша цільова аудиторія або якомога більше людей перейшло за посиланням.

Це абсолютно різні підходи, і як наслідок – різні алгоритми в рекламі. Я виберу “Трафік”, тобто відвідуваність профілю або сайту.

Лайфхак.  Новий тренд Інстаграм- чат-бот! Він відповість клієнтам за 4 секунди, до того ж збільшить продажі в 3 рази. Впроваджуйте, поки це не зробили конкуренти .

Крок 2. Визначення аудиторії

Найнеприємніше, але тим не менш, найдієвіший в таргетированной рекламі – настройка цільової аудиторії.

У цьому блоці Ви виберете місце, стать і вік майбутніх відвідувачів вашого облікового запису.

Важливий момент – це “Детальний таргетинг”. Саме тут Вам потрібно ввести переваги Вашої цільової аудиторії . Секрет – просто уявіть, чим займається аватар клієнта .

Не забудьте поставити галочку “Додавати інтереси”. Вона допоможе Фейсбуку більш вибірково показувати рекламу, і як наслідок – знизить вартість кліка.

Крок 3. Вказівка ​​плейсменту

Цей крок важливо не пропускати, так як він – один з найважливіших. Вам потрібно зайти в “Редагувати плейсмент” і вибрати варіанти розташування майбутньої реклами.

Природно, це будуть Історії в Інстаграм. До речі, справа Фейсбук Вам відразу покаже, як це може виглядати.

Для цього просто наведіть мишку, і Фейсбук в онлайн режимі покаже різні формати реклами.

Крок 4. Обмеження бюджету

Найголовніше – бюджет рекламної кампанії. Я вважаю за краще закладати певний бюджет на конкретний термін.

Головне пам’ятайте, що витрати менше 50 рублів в день Фейсбук у Вас не прийме. Та й що Ви зможете отримати за 50 рублів? У кращому випадку, 10-20 кліків. Після цього натискаєте на кнопку “Продовжити”.

Крок 5. Вибір креативу

Пам’ятайте я писав про 3 формату, як можна робити рекламу в Сторіс?

Природно, я виберу варіант з одним зображенням, так як це і є той самий показ картинки, яку я підготував.

Трохи нижче Вам потрібно просто завантажити її в менеджер, імпортувавши її в кабінет з комп’ютера або просто перетягнувши

Крок 6. Введення посилання

Мені подобається Фейсбук тим, що він показує превю Вашого майбутнього рекламного повідомлення в онлайні.

Тобто всі зміни, які Ви робите, відразу ж відображаються. Все, що Вам потрібно – вказати в графі URL посилання на Ваш рекламований об’єкт.

Це може бути або Ваш аккаунт в Інстаграм, або будь-який сайт, на який Ви поведете клієнта. Якщо Ви хочете відслідковувати ефективність реклами, наприклад на сайт, то не забудьте встановити utm-мітки .

Крок 7. Запуск

Після цього Вам залишиться тільки натиснути кнопку “Підтвердити”. І тут у Вас є 2 варіанти розвитку подій.

Або Вам доведеться ввести свою карту, якщо Ви до цього її ще не прив’язували, після чого рекламу відправлять на модерацію.

Або реклама відразу буде відправлена ​​на модерацію. Проходження займає від 5 хвилин до кількох днів, тому чекайте.

КОРОТКО ПРО ГОЛОВНЕ

Скажу відразу, якщо Ви будете налаштовувати рекламу в перший раз, то це досить непросто. В цьому плані мені дуже подобається Фейсбук. Він постійно показує різні підказки і пояснює, чому виникає помилка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *