Формування первинного ядра пошукових запитів

Для яких проектів актуальний цей етап:

  1. Інтернет магазини.
  2. Сайти сервісів і продуктів.
  3. Новинні сайти.
  4. Сайти-візитки (НЕ односторінкові).
  5. Дошки оголошень.
  6. Корпоративні сайти.
  7. Форуми.

Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. На новому етапі SEO-спеціаліст за допомогою Serpstat, Wordstat і інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластеризує по групах, пробиває на частотність семантичне ядро.

Воно стане в нагоді для:

  • формування структури сайту;
  • складання шаблонів генерації і формування метатегів вручну (Title, Description, Keywords), заголовків H1, H2;
  • написання текстів на посадочних сторінках;
  • створення грамотної перелінковки;
  • зовнішньої оптимізації сайту;
  • аналізу видимості сайту.

Семантичне ядро ​​може складатися як з декількох сотень пошукових запитів (для невеликих сайтів-візиток), так і декількох сотень тисяч (для інтернет-магазинів).

Процес складання ядра довгий і, в залежності від обсягу сайту, може займати кілька місяців. Саме тому його розбивають по розділах і категоріях, щоб не гальмувати просування і розширювати семантичне ядро ​​паралельно з іншими роботами.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *