Дизайн Брендбуку

Дизайн і брендінг – це стратегія бренду, позиціонування бренду, ребрендинг, розробка фірмового стилю, створення логотипу, комунікаційні стратегії, розробка рекламних матеріалів, управління споживчим досвідом. Всі ці послуги входять в поняття “брендінг” (створення бренду).

Навіщо компанії потрібен брендбук?

Якщо у вас немає єдиного набору правил, то кожен дизайнер і маркетолог, якого ви будете залучати для вирішення тих чи інших завдань, буде реалізовувати свої ідеї в відповідно до свого бачення. У розмаїтті немає нічого поганого, але в деяких ситуаціях відсутність єдності може мати плачевні наслідки. Якщо ви будете використовувати різні дизайнерські стилі і методики взаємодії з людьми, ви не зможете побудувати сильний бренд і переконати потенційних клієнтів у тому, що ваша компанія є кращою в своєму сегменті.

Розробка брендбуку

Бренд

У цьому розділі йдеться про місію, цінності і цільову аудиторію компанії. Розмір цього розділу залежить від ступеня деталізації документа і ваших цілей. Багато компаній взагалі пропускають цю главу, оскільки не бачать сенсу в переписуванні нудного канцелярського тексту з одного документа (наприклад, бізнес-плану) в інший.

Розробка брендбуку

Фірмовий стиль

Логотип: колір, розміщення, варіації, розмір і пропорції, приклади ефективного та неефективного використання лого. Товарний знак: варіанти використання, кольору. Слоган: де розміщувати слоган. Кольори: які кольори (комбінації кольорів) потрібно використовувати в рекламній продукції. Шрифти: список шрифтів, які потрібно використовувати в тексті (для заголовка, звичайного тексту, списку і т.д.). Фотографії: поради щодо створення фотосетів, вимоги до зображень. Інші графічні об'єкти: іконки, патерни, текстури.

Розробка брендбуку

Правила взаємодії

Мова: якими мовами ваш бренд спілкується з навколишнім світом? Граматика і форматування: абревіатури, великі літери, числа, акроніми, дати і назви. Читабельність: легкі пропозиції або ємні формулювання. Стиль: технічний або офіційний або сленг і т.д. Манера спілкування: (офіційна / доброзичлива / стримана / юморна і т.д.). Електронні листи: базова конструкція листи, приклад електронного підпису. Корреспондент: Точка зору вимоги до постів в блозі, їх форматування, тематика і структура. Соціальні платформи: мета, час розміщення і типи постів для кожної соціальної мережі.

Елементи що можуть входтити в розробку брендбуку

Кількість елементів впливає на вартість розробки

Логотип

Логотип

Кольори

Кольори

Слоган

Слоган

Шрифти

Шрифти

Фотографії

Фотографії

Іконки

Іконки

Мова

Мова

Читабельність

Читабельність

Візитки

Візитки

Бланки

Бланки

Прінти

Прінти

Соцмережі

Соцмережі

Офіційний договір

Офіційний договір

Всі наші домовленості, перелік робіт, а також ціна сайту-візитки фіксується юридично.

Унікальний дизайн

Унікальний дизайн

Ми не використовуємо шаблони навіть для самого простого дизайну, всі дизайн рішення індивідуальні і виходять із завдань клієнта.

Кадровий потенціал

Кадровий потенціал

Головною перевагою нашої студії є унікальний творчий колектив, сформований експертами у маркетингу, брендингу, графічному дизайні, комунікаціях і проектуванні.

Стратегія

Стратегія

Кожне рішення нашої студії в сферах брендингу, дизайну логотипу, розробки фірмового стилю, нейминга, реклами приймається на основі чіткого бачення подальшого розвитку вашого бренду, його стратегічних можливостей і перспектив.

Перегляньте всі роботи у нашому Instagram Переглянути